18 Kasım 2007 Pazar

Ankara Caz Festivali

Dün akşam, Ankara Caz Festıvali'ndeki Hava Kuvvetleri Komutanlığı Cazın Kartalları Orkestrası Konserine, Melih'in organize ettiği fotograf çekme izniyle gittik.

DSC8232

Konserde orkestraya solist olarak vokalde Yıldız İbrahimova, gitarda da Önder Focan eşlik etti.

DSC8308

DSC8290

Orkestra bol miktarda trompet, trombon ve saksafondan oluşan bir bigband olunca, konser benim için müzikal olarak muhteşemdi. Ayrıca bir de fotograf çekebilmek güzel oldu.

Sahnedeki az miktarda ışıkta, makinamın yüksek ISO değerlerindeki performansını ilk kez ciddi olarak test ettim ve bana gayet tatminkar göründü. Fotografların daha büyük versiyonları ve bir kaç kare daha Flickr'da.

2 yorum:

Diego dedi ki...

Yildiz İbrahimova oldugunu bilsem ben de gelirdim be yaw.. ama mac da vardi, gelemezdim herhalde.. hayat iste

onurka dedi ki...

Atalarimizin dedigi gibi : Her tercih bir vazgecis degil mi Sayin Diego...